Jaki wybrać profesjonalny adres e-mail z własną domeną

Jaki wybrać profesjonalny adres e-mail z własną domeną

E-mail działał i działa. Zwłaszcza w środowisku zawodowym, gdzie przeciętny pracownik spędza 30% swojego tygodnia pracy na czytaniu, odpowiadaniu na e-maile.

Pomimo alternatywnych środków komunikacji, takich jak messenger, Slack lub inne narzędzia do współpracy, zdecydowana większość ludzi aktywnie korzysta z poczty elektronicznej.

Poczta elektroniczna jest głównym kanałem komunikacji w miejscu pracy.

Jeśli więc myślisz o byciu freelancerem, założeniu firmy, agencji, posiadanie odpowiedniego profesjonalnego adresu e-mail jest niezbędne.

Dlaczego utworzenie profesjonalnego adresu e-mail jest ważne?

E-mail to często pierwszy etap nawiązywania kontaktów prywatnych, biznesowych i budowania relacji online.

To sprawia, że ​​Twój adres e-mail jest kluczową częścią Twojej marki, którą powinieneś chronić i dopracować w jak największym stopniu.

Jako freelancer lub właściciel firmy nie możesz sobie pozwolić na wysłanie maila z adresu np. „halina139@wp.pl”.

Po pierwsze, na pierwszy rzut oka trudno jest ocenić, od kogo pochodzi wiadomość e-mail. Po drugie, nawet w przypadku bardziej poważnych e-maili, takich jak „jan.nowak@gmail.com”, odbiorcy Twoich e-maili nie mają łatwego sposobu na potwierdzenie Twojej tożsamości.

Każdy może utworzyć adres Gmail lub Outlook z dowolną nazwą. Jak potencjalny klient może potwierdzić, że jesteś tym, za kogo się podajesz?

Niechęć do inwestowania w profesjonalny adres e-mail wskazuje, że nie traktujesz swojej firmy zbyt poważnie. Dlatego potrzebujesz adresu e-mail, takiego jak imię.nazwisko@twojadomena.pl lub kontakt@twoja_nazwa.pl.

Pomysły na profesjonalne adresy e-mail

Poniżej pełna lista przykładów Twojego firmowego adresu e-mail. Styl adresu e-mail, który powinieneś wybrać, zależy od nazwy domeny.

Jeśli używasz nazwy firmy jako nazwy domeny, powinieneś wymieszać ją i dopasować do swojego imienia, nazwiska lub inicjałów. Jeśli potrzebujesz dodatkowych uprawnień, możesz również wskazać swoje stanowisko w firmie w adresie e-mail.

  • imię.nazwisko@twojadomena.pl
    (jan.nowak@blogmagazyn.pl)
  • imię@twojadomena.pl
    (jan@blogmagazyn.pl)
  • nazwisko@twojadomena.pl
    (nowak@blogmagazyn.pl)
  • inicjały@twojadomena.pl
    (jn@blogmagazyn.pl)
  • Inicjał i nazwisko@twojadomena.pl
    (j.nowak@blogmagazyn.pl)
  • stanowisko@twojadomena.pl
    (ceo@blogmagazyn.pl)
  • dział@twojadomena.pl
    (serwis@blogmagazyn.pl)

Ogólnie rzecz biorąc, wszystko, co zawiera Twoje prawdziwe imię i nazwisko lub inicjały, jest wystarczająco dobre i nie ma potrzeby zbytniego komplikowania.

Jeśli nazwa zarejestrowanej domeny to Twoje pełne imię i nazwisko lub samo nazwisko. Możesz użyć słowa wypełniającego, takiego jak kontakt lub poczta, lub możesz użyć swojego stanowiska lub inicjałów, aby uzupełnić adres e-mail domeny osobistej.

  • kontakt@imienazwisko.pl
    (kontakt@jannowak.pl)
  • poczta@imienazwisko.pl
    (poczta@jannowak.pl)
  • biuro@imienazwisko.pl
    (biuro@jannowak.pl)
  • stanowisko@imienazwisko.pl
    (ceo@jannowak.pl)
  • imie@nazwisko.pl
    (jan@nowak.pl)

Gdzie założyć adres email?

To bardzo proste i intuicyjne.
Każdy hosting udostępnia funkcje założenia poczty email.
Na przykładzie cPanel:
Wystarczy wybrać zakładkę EMAIL, podać nazwę użytkownika, hasło i przydzielić wolną przestrzeń dyskową na wiadomości.

Jeśli masz z tym problem, zobacz nasze usługi, zajmiemy się administracją bloga.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *