„Każdy ma swoje grzesz… Grześki” – nowa kampania marki
0 Komentarze do „Każdy ma swoje grzesz… Grześki” – nowa kampania marki
80% Polaków deklaruje, że ma swoje „małe grzeszki” – niewielkie przyjemności, na które pozwala sobie od czasu do czasu*. Drobne słabości – grzeszki są nieodłącznym elementem naszego życia, zupełnie jak Grześki, które w listopadzie wystartowały z nową platformą komunikacyjną. Pierwsza odsłona kampanii reklamowej pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki” potrwa…
Influencerzy, podcast Remigiusza Maciaszka i Borysa Nieśpielaka
0 Komentarze do Influencerzy, podcast Remigiusza Maciaszka i Borysa Nieśpielaka
Warto obejrzeć najnowszy podcast Remigiusza Maciaszka i Borysa Nieśpielaka, w którym rozpatrują trzy interesujące tezy: [quotes quotes_style=”bpull” quotes_pos=”center”]1. Influencer to jest postać, która coraz częściej jest odbierana negatywnie … 2. Wielcy influencerzy, którzy mają ogromne grono followersów, cieszą się coraz mniejszym zaufaniem, zatem coraz większe zainteresowanie u marketerów wzbudzają mali…